doel van de training

De deelnemers voelen zich veiliger en weerbaarder. Ze kunnen door middel van hun houding agressie voorkomen. Ze hebben handvaten voor het omgaan met lastig tot agressief gedrag van klanten. Ze hebben kennis over hoe te handelen in verschillende (vervelende) situaties.

Weetjes

Contact en vragen

Ons team is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen, u ontvangt dan binnen één werkdag een reactie.

workshops voor winkelbedrijven

Naast theorie staat oefenen en ervaren centraal tijdens deze workshops. Door middel van fysieke oefeningen en rollenspellen krijgen de deelnemers inzicht in hun eigen manieren van reageren op agressie en het effect hiervan op een ander.

De volgende onderwerpen komen aan bod tijdens de training:

- verschillende vormen van agressie
- hoe je houding kan bijdragen in het voorkomen van agressie
- hoe agressie te verminderen
- omgaan met lastige klanten
- fysieke veiligheid van de medewerkers
- hoe te handelen bij winkeldiefstal
- weerbaarheid vergroten van de medewerkers
- omgaan met de eigen stressreactie

Naast deze onderwerpen is er ook ruimte voor het inbrengen van eigen ervaringen.

Klanten

Enkele van onze tevreden klanten zijn:

  • - Basisschool de Alm
  • - Basisschool Don Sarto
  • - Nationale Sportweek 2013-2015
  • - Speciaal onderwijs de Parcours
  • - Special Heroes

Foto's

  • zelfverdediging en weerbaarheid kinderen.
  • zelfverdediging en weerbaarheid vrouwen.
  • demonstratie zelfverdediging.